آشنای هور

وبلاگ شهید علی هاشمی مویلحه

آشنای هور

وبلاگ شهید علی هاشمی مویلحه

آشنای هور

با من بیا مهاجر...

آخرین نظرات

نگاهی به نرم افزار سردار هور/روایتی از زندگی شهید حاج علی هاشمی

 

ساجد: نرم افزار "سردار هور" به زندگی ، شهادت و رجعت سردار شهید حاج علی هاشمی پرداخته و مطالب این نرم افزار در 8 بخش اصلی دسته بندی شده است. این محصول فاخر توسط موسسه فرهنگی دیجیتال "رستاک هنر رایانه" با همکاری موسسه فرهنگی هنری "سردار سرلشکر شهید علی هاشمی" در 1 لوح فشرده DVD به تولید رسیده است.

عناوین اصلی نرم افزار به شرح زیر است :

- زندگی نامه : معرفی شهید و متن زندگی نامه
- نگارخانه : حاوی بیش از 1000 قطعه عکس مربوط به شهید
- خواندنی ها : حاوی مطالبی به صورت متن (نحوه شهادت ، پیام تسلیت ها ، هور شناسی ، معرفی کتاب و ...)
- فیلم : 16 قطعه فیلم (مستند ، کوتاه ، نماهنگ و ...)
- خاطرات : 17 خاطره گلچین شده و کوتاه از شهید
- صوت : سخنرانی شهید ، مداحی و ...
- همسنگران : معرفی 4 تن از همرزمان شهید (شهیدان: حمید رمضانی ، عبدالمحمد سالمی ، مهدی نریمی ، سید ناصر سید نور)
- یادمان ها : معرفی و بررسی یادمان های مناطق عملیاتی جنوب کشور مرتبط با شهید هاشمی و شهدای هور

جامعیت محتوا ، گرافیک جذاب و دینامیک ، تیزر حرفه ای و زیبا ، زیرنویس آیات ، روایات و جملات ناب ، از شاخصه های این محصول نرم افزاری است.

لازم به ذکر است نسخه تلفن همراه این محصول همزمان با نرم افزار چندرسانه ای آن به تولید رسیده و همراه با نسخه چندرسانه ای ان عرضه می گردد. گفتنی است این نرم افزار در کمترین زمان ممکن (1ماه) و با نظارت خانواده محترم شهید به تولید رسیده است.


نرم افزار چندرسانه ای "سردار هور" روایتی است از فرمانده پرصلابت 8 سال دفاع مقدس ، سردار سرلشکر شهید "حاج علی هاشمی" که در تاریخ 4/4/67 طی عملیات گسترده ارتش عراق برای باز پس گیری جزایر مجنون و دستگیری این فرمانده دلیر سپاه اسلام با یک عملیات شهادت طلبانه به شهادت رسید و در اریبشهت ماه 1389 پس از 22 سال گمنامی خبر کشف پیکر و رجعت این پرستوی مهاجر اعلام شد. از مسئولیت های اصلی این شهید بزرگوار در 8 سال جنگ تحمیلی می توان به تشکیل تیپ 37 نور ، فرماندهی قرارگاه به کلی سری نصرت و فرماندهی سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد.

حاج علی هاشمی در سال سوم جنگ زمانی که به بن بست جنگی رسیده بودند به فرماندهی قرارگاه به کلی سری نصرت انتخاب شد زیرا آنجا فرماندهی می خواست که هم بینش عملیاتی داشته باشد هم بینش اطلاعاتی و کسی جز علی هاشمی چنین توان و بینشی نداشت. در واقع او پیچیده ترین و پر رمز و رازترین قرارگاه جنگ، قرارگاه نصرت را تشکیل داد.

حاج علی هاشمی و نیروهای تحت امرش از موثرترین یگان ها در آزاد سازی خرمشهر بودند و ایشان از معدود فرماندهان شهید 8 سال جنگ تحمیلی است که در تمامی دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتها ، حضور موثر داشت و مخلصانه و بی ریا، از حریم این مرز بوم دفاع جانانه کرد.

از القاب منصوب به  این شهید والا مقام می توان به موارد زیر اشاره نمود :
سیدالشهدای سرداران گمنام دفاع مقدس ، سردار خیبر ، راز نگه دار جنگ ، سردار هور ، علمدار اطلاعات و عملیات ، نماد اتحاد ملی و انسجام اسلامی ، بن بست شکن جنگ.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات جدید موسسه رستاک هنر می توانید به وب سایت اطلاع رسانی موسسه به نشانی: www.RastakeHonar.ir مراجعه فرمائید.

******************************
تلفن تماس : 02122650336
همراه : 09124112884
آدرس : تهران - بلوار آفریقا (جردن) - روبروی بیمه مرکزی - نبش خیابان شهید کاج آبادی - پلاک 204 - طبقه 3 - واحد 15
www.RastakeHonar.ir

RastakeHonar@yahoo.com

به نقل از: ساجد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی